Ugrás a fő tartalomra

Hogy is van ez?

..és most nem a makraméra gondolok.  Hát általában egész jól értem a programok működését, de lehet, hogy többet várok vagy nagyon mást ettől a blogtól..... nem igazán tudom úgy rendezni a feltöltéseket ahogyan szeretném. Szeretném, hogy a dolgok a menüből is elérhetők legyenek al mappákban. Hogy bárki az oldalamra téved gyorsan rá tudjon akadni arra ami tetszik neki...... de akkor a főoldalon nem jelenik meg ..... :( Remélem idővel rájövök...... esetleg valaki tudna nekem segíteni?

dupla karkötő


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tarisznya  Ma varrás témában hozok ötletet, egy katicás tarisznya formájában.  Nagyon egyszerűen elkészíthető.

Szülinapi ajándék

       Szeptember 5-én lesz a kislányom 2 éves, így igazán ünnepi hangulatban vagyok. Ezért most alkalomhoz illően egy tortát hoztam. Ezt a hajtogatott papír tortát még a férjemnek csináltam egyszer születésnapjára. Minden szelet "tortában" más és más vicces ajándékot rejtettem el. Többek között volt "nem nyert" felirat is, meg melegétkezési jegy "meghívlak egy ebédre" üzenettel. Szóval ez az az ajándék, szerintem amiben minden benne van, személyes, kedves, vicces. Lehet bele olcsó és drága dolgokat is tenni egyaránt és a hatás se így se úgy nem marad el.

Horgolás és amigurumi

SOHA nem gondoltam komolyan, hogy én valaha megtanulok horgolni. Édesanyám nagyon szépen tud horgolni és kötni is. A kötés alapjait nekem is sikerült megtanulnom, de nagyon nem merültem el benne soha. A horgolás valami Isteni csoda folytán you tube videókon keresztül egyerűen beszivárgott az agyamba. :) Ez lett az eredménye: